پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251285
رهبري انقلاب بر فقرزدايي و رسيدگي به محرومان تاکيد دارند
تاریخ انتشار : 1400/12/17 18:17:52
نمایش : 883
رئيس دفتر مقام معظم رهبري گفت: حضرت آيت‌الله آقاي خامنه‌اي مدظله العالي تاکيد روي قضيه فقرزدايي و رسيدگي به محرومان تاکيد دارند که کم هم نيستند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمين محمدي گلپايگاني در مراسم «افتتاح همزمان ۸۹۲۷ طرح محروميت‌زدايي بنياد مستضعفان به ارزش ۷۸۸ ميليارد تومان» گفت: نامي برده شد از شهيد بزرگوارمان، مرحوم آقاي قاسم سليماني؛ شخصيت والايي که افتخار مي‌کرد و مي‌گفت ما امام حسيني هستيم.

وي با بيان اينکه مکتب حضرت اباعبدالله الحسين مکتبي است که تا ابديت زنده خواهد بود، گفت: همه حوادثي که در جهان اتفاق افتاده و حوادث بزرگي هم بوده، به مرور زمان گرد فراموشي بر آن نشسته است. جنگ جهاني اول و دوم کم تلفات نداشت. تا ۵۵ ميليون نفر هم نوشته‌اند. اما اگر کسي بخواهد اطلاعاتي از اين جنگ داشته باشد در گوشه کتابخانه‌ها و در کتابهاي تاريخي بايد بگردد و پيدا کند که اين داستان چيست و از کجا شروع شده است؟. همه فراموش شد، اما حادثه کربلا نه تنها زنده است، روز به روز هم بر رونق‌اش بيشتر افزوده مي‌شود.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ما افتخار داريم که ايام محرم که مي‌شود وضع و سبک زندگي مردم عوض مي‌شود. لباس سياه مي‌پوشند و دسته‌جات عزاداري راه مي‌اندازند و هرچه با شکوه‌تر هرسال برگزار مي‌شود. اين قضيه فراموش نمي‌شود.

وي در بخش ديگري از سخنان خود در اين مراسم، افزود: از آقاي مهندس فتاح تشکر مي‌کنيم و خدا قوت عرض مي‌کنيم.

محمدي گلپايگاني همچنين گفت: حضرت آيت‌الله آقاي خامنه‌اي مدظله العالي تاکيد روي قضيه فقرزدايي و رسيدگي به محرومان تاکيد دارند که کم هم نيستند.

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html